czwartek, 9 lutego 2012

ROZDZIAŁ III

śnił mi się w niebieskiej koszulce i szortach. był taki śliczny. siedzieliśmy na plaży, rozmawialiśmy, śmialiśmy się, piliśmy tymbarka. 
obudziłam się po zadzwonieniu budzika, bo przecież wtorek, do szkoły.
wciągnęłam szybko na siebie ciemne rurki, zielony top w paski, bluzę i najki, słuchawki na uszy i byłam już gotowa. 
na dole czekał on. byłam w szoku. 
- co ty tu robisz? - zapytałam zdziwiona. 
- czekam na ciebie, mała. - odpowiedział swoim słodkim głosem. 
- okej, to idziemy. - odpowiedziałam brunetowi. 
doszliśmy pod szkołę, ale on nie miał zamiaru tam dzisiaj iść. 
' jeden dzień był w szkole i już chce na waksy iść, no agent ' 
- idziesz ze mną nie? - zapytał z miną proszącego pieska. 
- gdzie? - zapytałam.
- no tam gdzie byliśmy wczoraj. - powiedział mi z aroganckim uśmiechem. 
- no... - chwila namysłu. - w sumie to mogę iść, i tak dzisiaj tylko 5 lekcji. 
wziął mnie za rękę i ścisnął ją tak mocno, jak bym mu zaraz miała uciec... doszliśmy do Patryka do domu. 
- siemaa. - powiedział Patryk z dużym uśmiechem. 
- cześć. -  odwzajemniłam uśmiech.
- Patryk czy ja mogę się położyć, bo jakoś mnie brzuch zaczął boleć. - zapytałam.
- jasne, spoko. - odpowiedział.
położyłam się i przykryłam się czerwonym kocem, zasnęłam. 
obudził mnie dźwięk sms'a.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz